RaKaN-RaKaN SeTiA

kLiK-kLiK LaH DiSiNi

Sunday 1 July 2012

~tAk DiHaRgAi~

aku nak kongsi cite yg telah belaku pada aku..aku kenal sorg pempuan nie..dulu dia satu skola ngan aku dan sekang satu tempat keje ngan aku..tp kitorang len2 department..mula2 aku ngn dia menyapa satu sma len sebab penah nmpak mase zaman skola dlu..pastu melarat la sehingga aku messenger dia klu ade waktu lapang mase keje..kdg2 dia pn messeger aku gak..pada satu hari..dia meminta aku tanya akak HR klu2 ade keje kosong kt tmpt keje aku tu sebab dia nk tolong abg dia bekeje..sebelum nie mmg akak HR ade tnya aku klu ade kwn2 nk keje bgtau dia dan bg resume..aku pn bgtaula pempuan tu dan sruh dia bg resume abg dia kat akak HR..lama kelamaan abg dia dpt interview dan bejaya dapat keje kt tmpat keje aku tu..yang menyedihkan aku..selepas abg dia dah bekeje satu tempat keje ngn pmpuan nie..pmpuan nie dah mula menjauhkan diri dari aku..messenger pn nak xnak je ngan aku..aku sendri pun xphm nape dia jadi mcm tu..dia wat aku mcm org besalah je..aku terasa sgt2 diri aku nie tak dihargai..bak kata org "habis madu sepah dibuang"..aku terlalu sedih dia wat aku mcm tu..aku bkn mnta pembalasan ape2..cuma satu penghargaan dari nya..aku terasa diri aku dipergunakan....

2 comments: