RaKaN-RaKaN SeTiA

kLiK-kLiK LaH DiSiNi

Monday 26 September 2011

~TiNgGaL KeNaNgAn~

Tajuk entri aku hari ini mengingat aku kembali 5tahun yang lepas semasa aku mempunyai satu band ber'genre' kn BLACK METAL..Nama band aku Cemetery Of Massacre..Macam gerun la pulak nama band aku nie kan..hehe..
Band aku nie genre je black metal..Tapi korang jangan salah sangka pulak..Kitorang hanya layan muzik je..Tak der sampai terpesong jadi black metal yang puja-puja setan tu..huhu..
Nak dijadikan cerita...Aku nie dulu nya biasa-biasa je..Tak de la nak join hip-hop ke..grunge ke..punk bagai..Tapi bila member aku nie perkenal kan aku muzik black metal..terus aku layan..sebab aku minat
dengan muziknya..kalau aku tension mesti aku layan..hehe
Antara band yang aku layan seperti cradle of filth,illlnath,kalmah,dimmu borgir..Sampai sekarang aku masih lagi layan..
Tapi band aku nie hanya tinggal kenangan aku je sekarang nie..Masing-masing dah bawak diri..Ade yang dah berumah tangga..Bak kata Malik dalam cite KL Gangster.."aku dah cuci tangan"..haha

No comments:

Post a Comment